Pages

Wednesday, November 4, 2009

Avslutande anteckningar

Alla människor är med om en resa, en väldigt speciell resa, i livet. Den kan vara viktig på många olika sätt, positiv som negativ men oftast så lär man sig något viktigt utav den och jag tror jag precis har avslutat min.

The creepy countdown var en väldigt tuff utmaning för mig, hade jag vetat om att den skulle vara så svår att genomföra från början hade jag nog inte gjort den. Att nästan uteslutande titta på skräckfilmer i en hel månad var fan för mycket asså, det är inte ofta jag blir sjuk men mot slutet av månaden var jag fan spyfärdig, det kommer ta lång tid innan jag ser en skräckfilm igen såvida det inte är något väldigt speciellt.

Jag vet att jag lovade er en fet jävla avslutning på creepy countdown, och nu tre dar efter halloween kan jag bara säga att jag är ledsen men jag har inte pallat skriva den, jag bara vill inte se mer skräckfilm, men jag har den så gott som klar så innan veckan är slut så lovar jag att ni ska få finalen, om än lite sent.

Utöver det vill jag bara säga att jag nog kommer ta en kort paus för att planera vad jag ska skriva om fram till årets slut. Jag kommer vara väldigt sporadisk fram till den 6 December då ni ska få en premiär här på allas våran favvoblogg. Ni ska få det allra första videoblogginägget !!! jag vet att det finns några där ute som velat haft videbloggar ett tag nu och jag känner att jag har hållt på ett tag nu och det börjar bli dags att pröva något nytt.

Sen härnäst efter creepy coubtdownfinalen kommer jag recensera Richard Kelleys nya film The box, spoiler alert, den kommer rocka.

Och som vanligt. Var go och gla men joina inte Hezbollah.

No comments:

Post a Comment