Pages

Wednesday, September 23, 2009

Mer uppdateringar

Hallå där, jag har förgäves försökt hitta ett sätt för er trogna läsare att kunna lämna kommentarer på min blogg som inte ligger som kommentarer på ett specifikt inlägg men som sagt så verkar det helt kört. Så i framtiden kommer jag att be er att maila in era önskningar (jag behöver dem, jag lever på dem, ni svälter mig!!!!) på requests@live.se. Detta är en temporär lösning, jag ska ordna en typ gästbok eller ett forum om jag så ska snickra ihop ett själv, tills vidare får ni maila in skiten.
Furthermore så har jag fått en del önskningar redan, bland annat Running man med Zwarschenegger, och en film som jag inte tror så många av er har sett...men det tar vi sen. Först och främst ska jag ta och recensera min första Uwe Boll film inom snarast.
Annars så var det inget mer, maila mig lite filmer så jag har nåt att göra fram tills uncharted 2 släpps. Hej hopp, ninjasnopp.

1 comment:

  1. Vad är det för fel med kommentar-funktionen här på blogspot? Den må vara bristfällig (går ej att svara på, mainly), men att skapa ett forum/mailkonto för det hela verkar lite overkill!

    ... Just saying >.>

    ReplyDelete