Pages

Sunday, September 20, 2009

kvick uppdejt

har gjort lite ändringar här på bloggen, eftersom jag inte har pengar nog för att starta en egen hemsida (eller nog med läsare för att justify it) så har jag gjort det mesta som står i min makt för att få min blogg att likna en egen och unik sida. det finns nu kategorier för alla mina recensioner, än så länge bara två, Renews (nya filmer helt enkelt, asså dem kommer ju inte alltid vara nya, till slut blir dem ju gamla men dem var nya när jag skrev dem) och speldjävulen (spelrecensioner,gamla som nya för det här är ju egentligen en film recensionssida) och i framtiden kommer det att tillkomma några till, bland annat en som heter requests. Där kommer jag att lägga alla recensioner som ni önskat...önska nåt genast betyder det. så så är det just nu. Further down the line kommer det även dyka upp videoreviews (jag vet at det finns ett par människor där ute som vill ha några såna)

tills vidare, skjut en glidare.

Torbjörn widéen.

No comments:

Post a Comment