Pages

Saturday, November 21, 2009

uppdatering med en doft av...JUL

Så här års, när snön börjar lägga sig...nu när julstämningen börjar smyga...nu när första December snart är här så brukar det ju vara tid att börja räkna ner dagarna till julafton, och finns det nåt bättre sätt att göra det än med en julkalender. Nu snackar inte jag om nån jävla töntkalender på TV, nej SVT har tappat greppet sen långt tillbaka, nu är det dags att nån tar tag i det här med kalendern och återställer dess kvalitet. Jag har åtagit mig detta och sitter i detta ögonblick och bygger en, ni kan också ha en. Varje dag från och med den första december fram till och med julafton kommer jag att öppna en lucka på min blogg, och om du verkligen vill hänga med som på den gamla goda tiden så kan du skriva upp dig på requests@live.se föratt få din alldeles egen Kalender. Det kommer vara den bästa kalendern sen mysteriet på greveholm, I shit you not.

Inge strul på min jul, det ska bara vara kul på min jul.

No comments:

Post a Comment