Pages

Monday, November 9, 2009

ett nyhetsbrev med en fråga till folket

Haha, funfact nummer ett. Visste du att sen jag började blogga har jag haft 157 unika besökare ?

Funfact nummer två. Varje vecka har jag över tjugo återkommande läsare och varje månad har jag över 50 återkommande läsare.

Men vet ni vad jag verkligen skulle vilja ?

Att alla i sverige läste min blogg, det skulle ju vara det grymmaste, nu vet jag att det är en väldigt långsökt dröm men jag skulle ändå vilja fråga er om en sak.

Om ni kunde liksom namedroppa mig bland era polare och skit så skulle jag bli jävligt glad, det räcker med att bara liksom länka min blogg på eran facebook eller nåt, jag vet, ta eran favvorecension och visa den för era kompisar så får vi se hur många som hänger på ? ok ?
Då säger vi så. Peace out

ett street team för att förverkliga min pipedream.

No comments:

Post a Comment