Pages

Monday, October 12, 2009

Upprörande uppdateringar

Snart har halva Oktober gått och vi börjar närma oss slutet på The creepy countdown (ja det är typ hälften kvar) och jag känner att jag inte riktigt har levt upp till mitt löfte att fylla oktober med rysliga recensioner och på över tio dagar har jag bara gjort fyra stycken...hmm, ja det har kärvat lite. Mest är det nog för att jag oftast drar mig för att se skräckfilmer, för honestly, dem flesta skräckfilmerna är dåliga. Jag vet att jag har recenserat ett par bra dock men dem är sällsynta och oftast stöter man på skit, speciellt nu för tiden, men jag ska ordna upp det här. Imorgon kommer en ny recension och hädanefter kommer jag att lägga upp en rencension varannan dag...minst , hela vägen fram till den 31 då jag avslutar med...ja, den som väntar på något läskigt...

beställ in ett lik på ett fik.

No comments:

Post a Comment