Pages

Saturday, March 6, 2010

Återupplivande update...

Kan ni tänka er, efter mycket om och men har jag äntligen orkat ta tag i mitt bloggande igen, och nu ska vi rivstarta utav bara helvete ! Först ska jag...skriva klart den här updejten. Efter det ska jag försöka hinna se alla "bästa film" Oscar nomineringar och ge både min väldigt subjektiva åsikt och sen, med mina djupa kunskaper inom film, försöka förutsäga hur den korrupta och lättköpta Oscarjuryn kommer rösta.

Efter detta så har jag ett lite specialprojekt...Jag vet inte om jag ska säga något nu då detta kan utsätta mig för direkt fysisk fara, allvarligt asså. Om ni vill veta så får ni fråga mig personligen, antingen på mailen eller...med munnen (hur man nu säger det med finare ord) Jag kan försöka hinta lite med mitt rim här på slutet.

Gånger tolv har fantasins gräns förlängts, men nu har den i mina händer en trettonde gång sprängts...
Sug på den ni

No comments:

Post a Comment