Pages

Sunday, March 7, 2010

District 9












Som ni alla vet (eller åtminstone mina trognaste fans) så har jag redan recenserat District 9, men eftersom den är med bland nomineringarna så tänkte jag bara slänga iväg lite tankar angående filmens vinstodds.

Jag avgudar filmen, enligt mig ligger den på en delad andraplats bland dem nominerade, tyvärr har den inte en chans på dem nomineringar den har, men i en perfekt värld hade nomineringarna varit sådana




Bästa film, nominerad, ingen vinst

Bästa orginalmanus, vinst

bästa manliga skådespelare, vinst definitivt

Bästa make-up, vinst

Bästa musik, nominerad, ingen vinst


Så, det får räcka, vill ni veta mer så kan ni ju kolla i mitt arkiv efter min full längds recension av District 9, där får ni även mitt rim. hej då...

No comments:

Post a Comment