Pages

Saturday, January 16, 2010

Kompletterande uppdate

Det har dykt upp lite frågor angående min lista över dem 100 bästa spelen under 2000-talet, ett exempel är "varför är Mass effect med två gånger ?" Jo för att det är ett spel man kan spela om och det är lika kul den andra gången, sen är det en helt ny upplevelse den andra gången...nej jag skoja (såklart, varför skulle ett XBOX spel hamna på listan två gånger) det är självklart ett misstag, inget spel är så bra att det förtjänar två platser på listan. Istället ersätter jag den andra Mass effect med...Serious Sam: The first encounter. Det var det.

Sedan vill ja upplysa om att inom en snar framtid så kanske jag byter adress, på internet asså, jag har nämligen fått ett erbjudande om att få skriva i ett...bloggkollektiv får man väl skalla det, när det blir aktuellt kommer jag därför att sluta skriva på den här bloggen och endast skriva på...den nya bloggen (vet inte vad den heter tror jag). En sista sak bara, imorgon dyker en ny recension upp. På vad undrar ni, det får ni se säger jag.

Att förnya sig kan vara både en bra och dålig grej, men när jag förnyar mig kommer det även att på verka dig. Hej hej

No comments:

Post a Comment