Pages

Saturday, January 2, 2010

årets första inlägg.

Gud vad skönt det har varit. Dem senaste veckorna har jag varit på semester från bloggandet. Semester som bestått av arbete, julafton, arbete, nyår och nu lite ledigt innan man ska tillbaka till arbetet på måndag, men jag förstår att era hjärnor törstar efter mening, litterär stimulans, ni vill ha en ny recension. Det lovar jag att ni ska få. Det börjar runt tolvslaget imorrn kväll då ni ska få en rykande färsk recension av det nya årets hittills bästa film (hajar ni varför ?) och sen under veckan ska jag leta mig bakåt i året som gick och kolla upp vilka filmer man faktiskt så och utse årets bästa. Sen har jag en del requests som ligger på hög i mitt kontor så om ni trodde att jag hade gett upp så trodde ni fel, jag har bara vilat lite, 2010 kommer bli det fetaste året hittills på min blogg, håll i er för nu börjar det...eller imorrn asså.

Gott nytt år, ät inte får.

No comments:

Post a Comment