Pages

Thursday, April 22, 2010

Återupplivande update 2

Hej hallå igen, jag ville bara skriva av mig lite. och tänkte yttra lite tankar och känslor.

Så nu när jag har kommit igång med mitt skrivande igen så är det alltid kul att se att man får lite fler besökare än tidigare i år. Dock så har vi ännu inte nått upp till dem gastronomiska summorna som var under November och December förra året, så jag tänkte återuppliva ett ganska gammalt experiment.

Jag kommer att lägga upp en ny recension någonstans mellan idag och måndag och när den har dykt upp så skulle jag vilja att alla ni som läser den tipsar en kompis som inte läser min blogg om att jag finns. Sist jag prövade det här så funkade det ganska OK så varför inte göra samma sak igen ?


Ha det så kul, du är inte ful

No comments:

Post a Comment