Pages

Monday, July 8, 2013

Metaltown, en festival, tre dagar






Och så var det så, att Metaltown festivalen tog slut ännu en gång. Det var tre dagar fyllda av några av de fetaste och tyngsta namnen inom Heavy, Death, Black; Grunge, Kristen, och allsköns andra subgenrer.

Eftersom en bild säger mer än tusen ord så valde jag, att istället för att skriva om vad jag tyckte om varje band som jag såg, så fotade jag istället hela festivalen. Det blev en bra bit över 300 foton och de bästa har jag publicerat på Facebook, Twitter och Instagram. Jag vet att det känns en aning fult att säga att man ska göra regelbundna inlägg under festivalen och sen inte göra det, men den teknik jag hade tillgänglig gjorde det svårt att publicera bilder på bloggen. Så istället hänvisar jag till de tre sociala medier jag nämnde tidigare. Om ni vill se och uppleva det under som var Metaltown 2013 så gör ni det lättast genom att gå in på Instagram och letar upp Hereismyinstagram, där kommer ni att kunna se alla bilder jag publicerade under festivalen. Har ni inte Instagram så kan ni alltid kolla min Facebook (det är bara friendrequesta mig, jag heter Tobias Widéen) eller så letar ni upp Hereismytweet på Twitter, där finns alla bilder också.

Så det var det, till nästa festival så ska jag försöka ordna så att jag kan ladda upp bilderna direkt på bloggen, men tills dess så får ni hålla god min och gå en omväg. Jag ber än en gång om ursäkt och hoppas ni kan njuta lika mycket av bilderna som jag njöt av att ta dem.

Keep the metal alive T.W









P.S

Här har ni länken till min Instagram, där finns som sagt i stort sett alla bilder jag tog.

http://instagram.com/hereismyinstagram

No comments:

Post a Comment