Pages

Saturday, January 28, 2012

Zpännande update

Jag vet inte om det betyder otur att avslöja sina nyårslöften...Så jag får vara lite luddig. Som ni har märkt så försöker jag återgälda mitt bristande bloggning under slutet av 2010 och större delen av 2011 med att blogga så mycket jag kan (jag skulle kunna blogga mycket mer men jag har redan alldeles för lite att säga så det räcker knappt till som det är), men som det ser ut nu kommer jag att blogga mycket mer och börja testa på andra saker än filmrecensioner.

Först och främst så kommer jag att skapa en fiktiv blogg på min riktiga blogg (bloggception ?) och jag har planer på en till men den är fortfarande under utvecklingsstadiet. Sedan har jag tänkt återuppta mina lite längre och mer ingående artiklar som ju var ett kortvarigt projekt.

Sen har jag haft ett projekt i planeringsstadiet i typ två år nu, och det är något som jag kallar actors corner. Där tänkte jag lyfta fram (mestadels) nutida skådespelare som jag tycker är värda mer uppmärksamhet än vad dem får.


Nedskärningar är något jag haft i åtanke också, jag har insett att mina spelrecensioner är alltför spridda, mina musikrecensioner lider ju av samma sak men jag har planer på att recensera en hel del mer musik under de kommande månaderna, så i framtiden kommer nog spelrecensioner tas bort som etikett. Recensionerna kommer ligga kvar om du känner för lite nostalgitårar, men i framtiden kommer det endast sporadiskt att dyka upp spelrecensioner.


Men först och främst så kommer ni få min recension av ghost protocol imorgon. Lite sen men då kan jag i alla fall såga att jag recenserat allihopa.

Så nu har ni fått årets första nyhetsbrev, om ni har några invändningar eller bara vill säga hej så kan ni göra det här nedanför.


Ha de gött, ät mycket kött

No comments:

Post a Comment