Pages

Saturday, October 16, 2010

Återkommande update

Hej du, det var ett tag sedan jag skrev något på bloggen. Har varit ganska upptagen sen sist, inte bara med jobb utan också med att lista ut nya och spännande saker att göra på bloggen. Bland annat har jag börjat skriva på årets julkalender, men så kom jag att tänka på att det ju är Oktober snart och Creepy countdown var ju mitt första stora projekt, Så det var ju självklart att jag skulle följa upp det det här året.

The creepy countdown blir lite annorlunda i år, Istället för en film om dagen (eller ja...typ) så tänker jag göra listor med filmer som alla väcker en och samma känsla.

Fem listor, varav tre huvudlistor och två sublistor, den första kommer i morgon och kommer innehålla fem filmer, vilken känsla den handlar om ?
Den som lever får se...


En katt, en hatt, en tratt, tvär fnatt, god natt

1 comment: